חברת חקירות פרטיות - מתי כדאי לשכור אותה?

 

בחיים שום דבר לא באמת קבוע ואנחנו אף לא יכולים לדעת בביטחון אם אנחנו יכולים לסמוך על אנשים אחרים. מצבים שונים בחיים בקשרים שיש לנו עם אנשים אחרים יכולים להעלות אצלנו ספק או חשד בדבר האמינות או מידת הכנות שבה אנשים אלו נוהגים איתנו. אם אנחנו חושדים במטפלת של ההורים שלנו שהיא פוגעת בהם או בעוזרת הבית שלנו שהיא גונבת מאתנו חפצים אנחנו לא צריכים להשקיט את הספק וללמוד לחיות אתו. בדיוק בשביל לתת מענה לספקות ולחשדות שלנו אנחנו יכולים לשכור חברת חקירות פרטיות. חברה זו כמו חברת רוני סודאי מעגלי אבטחה מתמחה בביצוע חקירות שונות במגוון תחומים כמו למשל חקירה של בגידות בין בני זוג, חקירה של עובדים בדבר מעילה בכספי החברה או חקירה של עובדי משק בית בדבר גניבות שהם מבצעים או בדבר התעללות שהם מבצעים בקרובי משפחה שלנו.

 

באיזה תחומים חקירות פרטיות יכולות לסייע לנו?

חקירות פרטיות יכולות לסייע לנו במגוון תחומים. חקירות אלו יכולות לסייע לנו לדעת באופן מלא מתי אנחנו יכולים לסמוך על אדם אחר ומתי אסור לנו לסמוך עליו ואנחנו צריכים לנתק את הקשר שלנו אתו. חקירות אלו הן המומחיות של חברת רוני סודאי מעגלי אבטחה. החברה יכולה לעזור לנו לדעת מתי בן או בת הזוג שלנו לא נאמנים לקשר שלנו ובוגדים בנו. החברה תוכל לאפשר לנו גם לדעת בזמן אמת האם מטפל שעובד עם הילדים או ההורים המבוגרים שלנו מתעלל בהם ונוהג בהם בחוסר כבוד. היתרון שבשכירת חברת חקירות הוא שכך אנחנו לא צריכים לחיות בחרדה וספק – אנחנו יכולים לדעת אחת ולתמיד מה באמת קורה ומה היחס האמיתי של אנשים בחיים שלנו אלינו ואל אנשים שחשובים לנו מאוד. על בסיס תוצאות החקירה נוכל להתקדם הלאה ולקבל החלטות שונות כמו למשל הגשה של תביעת גירושין או הגשה של תלונה פלילית במשטרה.

חקירות פרטיות עי חברת רוני סודאי מעגלי אבטחה

 

למה חשוב לשים לב בעת שכירת חוקר פרטי?

בעת שכירת חוקר פרטי לשם ביצוע של עבודות חקירות פרטיות חשוב קודם כל לשים לב שהוא בעל רישיון ממשרד המשפטים לעבוד בחקירות. עלינו לשים לב גם שהחוקר הוא בעל עבר פלילי נקי ושלמעשה אין לו תיק פלילי במשטרה. לאחר שנוודא שהחוקר אמין ומקצועי וניחשוב שנסכם אתו מראש את הנושאים שאנחנו רוצים שהוא יחקור. חוקר פרטי בגידות חוקר בדרך כלל רק את הנושא של הבגידה והאם בן או בת הזוג שלנו בוגדים או בגדו בנו בעבר. חוקר פרטי שעובד במסגרת של חברה יוכל לספק לנו גם שירותים נוספים כמו למשל שירותי אבטחה. כך למשל אנחנו יכולים לשכור חוקר פרטי שיבצע עבורנו שירות של אבטחת מתקני קנביס רפואי בנוסף לשירות חקירות אודות העובדים בחברה שלנו.

 

חוקר פרטי – האם הראיות שהוא אוסף קבילות בבית המשפט?

חוקר פרטי מקצועי יעבוד בדרך כלל במסגרת של חברה עם צוות עובדים שיסייע לו בביצוע כל עבודות החקירה שיכללו בין השאר גם עבודות אבטחה שונות כמו פק"מ אבטחה או תיק מתקן. חשוב שנבדיל בין חוקר פרטי שהוא שרק חוקר ובין חוקר שמספק גם שירותי אבטחה. תמיד עדיף לשכור חוקר שמספק גם שירותי אבטחה מקצועיים. אנחנו יכולים לדעת שאיכות העבודה של החוקר בעבודות אבטחה היא גבוה אם הוא מקפיד לעבוד באופן מסודר עם תוכניות אבטחה לעסקים טעוני רישוי. בסופו של דבר עלינו להיות בטוחים שאיכות שירותי החקירה והאבטחה שאנחנו מקבלים היא טובה ויכולה להעניק לנו מענה לבעיות או ספקות שיש לנו בדבר אנשים בסביבת העבודה שלנו או בסביבת החיים הפרטיים שלנו.